Här var det livat..

Hade visst glömt bort att jag jade en blogg.. Men i ärlighetens namn så har jag absolut ingenting att skriva om, så that's why. 
Dagarna rullar på. Jag promenerar med kentucky och städar lägenheten typ. Igår beställde jag faktiskt en ny telefon som borde komma i veckan. Så ja, en av den här sommarens två missions är utförda ;) imorgon ska jag ringa försäkringsbolaget, då kan jag checka av nummer två också! 
Trodde det här skulle bli en urtrist vecka, men nu ikväll mötte jag upp erkan och Pellen för en kvällspromenad. Sen väntar jobb på Kersö onsdag, fredag och söndag. Fredag och lördag är jag dessutom ragganvakt och på torsdag ska jag träffa min fina vän Johanna! Så sista semesterveckan ska nog kunna gå den också. 


ARMY of SKANKS ✌️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0