Så trött

Men hej vänner! Bananas alltså vad trött jag var imorse när klockan ringde. Stängde ju såklart av alarmet och somnade om.. Vaknade 6.26.. Tar ju mig 35 minuter till Kersö när det inte är trafik, och jag skulle börja jobba kl sju... Men nu vet jag också att man kan ligga i 110 nästan hela vägen och köra dit på 27 minuter! Så i tid kom jag! Tur att jag tankade igår, trots att jag tänkt göra det imorse egentligen. 
Exakt så.. 👆

Väl på plats så flöt dagen på i en rasande fart. Herregud, både jag och Emma tycker lite för mycket om att prata hehe.. 
Något jag har tappat sedan jag jobbade heltid hos Emma är min fart! Bananas vad långsam jag är! Men vafan, har man inte bråttom så finns det ju ingen anledning att stressa?! Hann dessutom med att kontrollera att elen funkade i Raggans hage. Det gjorde den. Mycket bra tillomed! ;) 

Imorgon är jag ledig, men då ska jag till färingsö på morgonen och rida. Blir ju hästvakt ett par dagar åt gabbe och Collin när deras piloter är i fabo. Det gör inte så mycket att jag får stanna hemma när jag 1. får jobba hos Karlsson och 2. får hänga med Collin och Gabby. 
Nä, nu ska jag sova. Så. Jävla. Trött. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0