Slut som artist

Har på riktigt aldrig hänt att jag sovit till kl 12.. Förutom idag. Trot nog det var välbehövligt efter den här veckan ;) 

Igår var jag på Kersö på förmiddagen och red Raggan. Maria var där och hjälpte mig och det blev väldigt mycket bättre än i fredags! Även om vi inte förstod varandra till hundra procent alla gånger så blev det helt okej. Klart det inte var perfekt, men som sagt andra gången jag sitter på henne. Men roligt var det! 

Tiden bara flög iväg så när mamma och jag åkte från Kersö insåg jag att jag inte skulle hinna rida Gabbe. Så vi åkte bara dit och tog in starna och pysslade med dem. 

Idag blev det som sagt en redig sovmorgon och jag funderar på att ta en prommis ner till Hemköp och köpa med mig en riktig Gofrulle. I eftermiddag vankas hoppning med Raggan och så ska jag städa lägenheten yaay!! 


Charmigaste bilden jag lyckades få till ur en film 🙈🙈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0