Träningsvärk

Igår entrade jag gymet för första gången sedan i mars.. Alltså hua vilken träningsvärk jag har idag.. Körde ett corepass med mamma och alltså.. Bananas! 

Idag blev det relativt tidig uppstigning då jag skulle vara i stallet vid nio för att rida Wappe. Högerbogen hade vi glömt i stallet, och när jag försökte leta reda på den så hade Wappe lite egna åsikter. Men när den väl var på plats så kändes han helt okej. 

När vi ridit kom tandläkaren och kollade ett par hästar, vissa snällare än andra ;) jag blev iaf kvar i stallet tills alla var klara, orkade helt enkelt inte åka hem.. 
Någon träning blir det tyvärr inte idag då jag har ont i halsen och världens huvudvärk.. Jag är ju väldigt sällan sjuk, men någon dag om året brukar en riktig dunderförkyldning bryta ut. Då är jag riktigt sänkt i Max ett dygn, sen mår jag bra igen. Så förhoppningsvis bryter det ut imorgon (om det nu ska bryta ut, jag slipper helst!) eftersom jag ska rida Wappe igen på torsdag och sen jobba fredag och lördag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0