Härjare!

Jag som trodde att jag inte skulle ha något att göra på semestern.. Känns som att jag mest härjar runt överallt och ingenstans, går hemifrån vid 8 och kommer hem tidigast 17! Inte mig emot, jag gillar att ha fullt upp. 

Idag åkte jag ut till Annie, Lollo och hästarna på morgonen. Jag blev tillsagd att ta med mig ridkläder.. Dagens stjärna fick vara Adelies häst Wappe. Han har samma pappa som vår ridskolehäst Wille, och de hade verkligen exakt likadan huvuden - fast olika färg då ;)  Wappe är inte så stor, 163 cm tror jag Adelie sa, men han kändes inte så liten att sitta på. 

Wappe var iaf en väldigt trevlig häst. Han har ingen jättegång, men han är välriden, utbildad och lydig. Han både bytte galopp och vi kunde rida lite enkla skolor. En sån där stadig typ som bara trummar på! 
Glad att jag ändå tog med mig ridkläderna, trots att jag tvekade innan ;) vi får väl se om det kanske blir fler gånger? Kan hända! 

Fantastiskt bra bild :P vad bilden säger? Tja.. Han är fux?! ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0