Juni eller oktober?

Har spenderat även denna dag på Strömsholm, men med mamma och några andra från vby. Klubben hade ordnat en bussresa dit, men jag och mami åkte egen bil för att kunna vara lite flexibla. 
Jag funderade en sekund imorse på att ta tjockjackan på mig. Vet ju att jag alltid fryser, men tyckte det kändes lite överflödigt i juni.. Vilken miss alltså! Var tvungen att köpa en ny tjock jacka på mässan för att jag frös så mycket..

Vi såg iaf den mesta dressyren, med några små pauser för att shoppa eller äta. 
Avslutningsvis tittade vi på Emma och Helge i küren. Jag konstaterade när hon red fram att första gången jag var med henne på tävling var en Msvb2.. Så det har ju hänt en del sedan dess om man säger så! 
De skötte sig iaf väldigt bra, men domarna var väldigt oeniga om betygen på det konstnärliga tyvärr.. 

Vi åkte hem när himlen öppnade sig och regnet vräkte ner. Fick middag hos mamma och pappa så nu ska jag åka hem till min lilla lya och ladda upp för imorgon. 



Gammal bild på helgis ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0