Måndag

Sista riktiga lektionsveckan har startat! Nästa vecka har vi lektioner måndag och tisdag, men sen är det sommarlov för hästarna. 
Jag har ju såklart jobbat som vanligt. Alla mina grupper fick gå ut i skogen idag och alla skötte sig bra. Märks att det är mycket skolavslutningar och studenter nu - i första gruppen hade jag fyra elever och i den sista var de sju. 
Jag däremot fick ju ordentligt med motion då jag sprang med alla grupperna. 

Imorgon jobbar jag as usual. Kommer kännas konstigt att inte åka till hogsta efter jobbet, gör ju alltid det på tisdagar.. :( Jag ska iaf ha lektion för Hedda och sen kanske jag tillomed hinner med att städa lite? Inget ont som inte har något gott med sig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0