En liten update..

Nu var det några dagar sen senast.. Mycket har hänt under den här veckan. Jag har hunnit flytta till världens finaste lägenhet, fyllt 22 år, ridit QD, haft middag med mina bästa och jobbat. 
I fredags flyttade jag som sagt, och tack vare hjälp av mamma, pappa, farmor, farfar och mormor så gick det förvånansvärt fort. 
I lördags fyllde jag år, och det blev en himla bra dag med ett morgonbesök hos QD, en mysig löprunda längs med vattnet och avslutningsvis middag med världens bästa vänner. 

Igår stod jobb på schemat hela dagen, likaså idag. Hade en lektion efter jobbet idag, vilket resulterade i att jag hamnade i värsta monsterköerna ut till QD.. Brukar ta mig 20 min med bil, men idag tog det en timme! 
QD kändes iaf lite matt i kroppen idag. Han hade fått busa av sig ordentligt på lina igår, och då menar jag ordentligt! Så jag fokuserade bara på övergångar och att han skulle vara lätt i handen och lösgjord. Han blev faktiskt väldigt fin på slutet! 

Imorgon är jag ledig. Ska ut till QD på morgonen och sen rider jag lektion på kvällen. Blir nog en bra dag det! 


Tyvärr är det inte så städat i lägenheten just nu, så det här är den enda bilden ni får ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0