När hjärta och hjärna inte talar samma språk

Jag tog ett beslut. Ett beslut att tacka nej. Världens bästa häst kommer inte att bli min, och det gör fruktansvärt ont i hjärtat. Tiden och pengarna finns inte. Ska jag ha häst så ska jag göra allt för den, och den möjligheten har jag inte idag. Efter att ha vägt alla fördelar och nackdelar jag kan komma på, räknat vartenda öre och varje minut och fått några kloka råd av min kloka chef/instruktör/whatever you want to be Annie, så var beslutet taget. 

Jag vet inte hur allt kommer bli nu. Det enda jag vet är att det är han som gett mig glädjen tillbaka i ridningen, och kan jag inte hitta den glädjen hos honom så vet jag inte vart jag ska hitta den när dagen är kommen.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0