2.4 mil..

.. Har jag inte sprungit idag, men jag har gått! Vaknade av mig själv innan kl 6 så tog med mig Kennie ut på vår långa runda. 
Åkte upp till stallet sen och hade lektion för Hedda och sessan och hängde kvar där alldeles för länge sen. 
Åkte till QD på eftermiddagen och pussade massor på honom. En ordentlig rykt och massa gräs fick han också. Fina fina ❤️❤️

Skulle gå en sväng med Kennie nu på kvällen också. Slutade med att vi tog den långa rundan igen. Så totalt tog vi oss runt 2,4 mil idag. 

Imorgon blir jag hämtad 7.05 för att åka till färentuna där Hedda ska tävla med sessan. Efter hennes start åker vi vidare till Djursan för att heja på våra ryttare som tävlar i lektionsmästerskapet. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0