Torsdag

Så gick den här dagen också. 
Red lektion på dansken efter jobbet och det började verkligen inte bra.. Jag red så himla dåligt och han passade då på att verkligen ta bettet. Har verkligen inget annat än mig själv att skylla på i det läget. 
Vi jobbade med tempoväxlingar spm dagens övning, och då skulle det verkligen vara tydliga skillnader. Dansken rör sig trevligt men blir gärna lite slätstruken. Men efter det jobbet blev det bättre och på slutet kändes det helt okej ändå, iaf betydligt bättre än i början! 

Åkte till hogsta sen och pussade på min stjärnhäst. Han får gå i en hage nu med gräs och där de får vara ute hela dagen (annars är de bara ute halvdag). Han ser ut som en vildhäst med manen åt alla håll och lera överallt varje dag när jag kommer. Så jag får kämpa på med mitt ryktande, men det är det värt alla gånger ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0