Energin tar inte slut

Idag tror jag nog jag fastnat i ett läge där energin aldrig tar slut! Piggare än piggast är vad jag är nu, och då har jag ändå jobbat 8.30-20.30. 

Onsdagen bjöd på lektion som gick sådär tror jag? Kommer inte ens ihåg haha! Jobbade sen hela kvällen och hade lektioner till 21.30, med allt ifrån nybörjare till ponnyhoppare. Kul med variation. 
Igår red jag jasper på dagen och han blev bättre efter lite jobb, men inte helt bra. På kvällen åkte jag och pellen till friends för att se fälttävlan. Superspännande hela vägen till en häst gick omkull. Då slutade vi fundera över varför vi valt dressyr.. 

Dagen inleddes med en morgonpromenad på två timmar eftersom jag inte kunde sova. Var på jobbet 8.30, och bortsett från en paus vid 11 då vi kollade på livesändningen från lövsta finalen så hat vi jobbat på. Red jasper efter lunch och han kändes riktigt fin! För första gången på väldigt länge kunde vi börja där vi avslutade igår! Älskade kompis, när du springer såhär inser jag att det kanske ändå är värt att hugga i och kämpa på! 
Hade lektioner sen 17-20 och avslutade med att ta en sväng förbi gymmet. 

Morgondagen bjuder på Morgonpasset i stallet. Ska rida jasper vid 8, sen har jag lektioner 9-11 och därefter ska jag rida två hästar till. På eftermiddagen åker vi in till friends för att se kvällsshowen. Bra dag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0