Lite bättre

Jasper fick springa lektion idag, like every friday. Han kändes bättre ifag än vad han gjort på sista tiden. Det betyder dock inte att det var bra, men det var okej och det är ett steg i rätt riktning! På ett sätt vill jag ju starta på söndag när det känns så okej som det gjorde idag, men det är fortfarande så osäkert. Ibland kan vi lägga kalasbra 10m volter och ibland kommer vi inte runt. Ibland kan vi göra kalasbra fattningar till vänster, och ibland hamnar vi liksom inte ens i vänstergalopp. Och jag vet ju hur det blir om jag misslyckas ;)

Jaja, vi håller ut ett tag till! Jag mockar bajs istället på söndag, alla gör vi det vi är bäst på 😁
Skulle egentligen ha ätit middag hos mina favorit-pettssons ikväll, men en vidrig huvudvärk gjorde att det fick bli soffläge :( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0