Full rulle

Höstlov för kidsen = full rulle på ridskolan! Men jag klagar inte, det är ju najs med extra hjälp. 
Jag rullade hemifrån kvart i sex imorse ovh landade hemma för 10 minuter sedan, alltså halv 11.. Tur man är van att hålla igång. 
Jobbade som vanligt och efter jobbet cyklade jag hem till Pellen för att bli bjuden på middag och göra pajer till tävlingarna på lördag. mycket snygga pajer fick vi till ;) 
på vägen hem stannade jag till hos mamma och pappa eftersom min nya kavaj hade kommit med posten! Så himla snygg, verkligen sjukt nöjd! 
Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar ta mig upp imorgon. Jobbelijobb, rida lektion på min stjärna och avslutningsvis en tripp till gymet. Kan bli en bra dag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0