Rolig vecka framför oss

Det känns som att det här kommer bli en riktig höjdarvecka! Idag efter jobbet åkte jag och Ellen till hogsta för att göra en liten check i butiken. Tyvärr fick vi inte med oss det vi var ute efter. Nya tag imorgon då det blir en tripp till Stockholm ridsport med mamma. 
På onsdag är det lektion som vanligt och på torsdag ska vi träna för Nina! Ska bli jätteroligt och säkert bra att få ett par andra ögon, både för oss och för Annie! 
Fredag är det också lektion som vanligt och på lördag väntas äventyr... 
Söndagen kommer bestå av hopptävling och sen teori med mt. 

Jag är precis hemkommen från gymmet och middag hos mam och pap. Najs att bli bjuden bara sådär. Har även hämtat mina stövlar som jag promenerar runt i just nu i hopp om att benen ska vänja sig vid att de är lite tighta 😄🙈




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0