Tröttmössa

Jasper var mycket mycket bättre idag än igår! Han gick på framåt och jag hade inte alls samma bromsats känsla. Så nu kan jag andas ut inför helgen, även om jag inte kunde rida på till hundra procent idag. Men i och med att han var så spänd igår så fick dagens fokus vara en avspänd och följsam häst. 

Efter 13 timmar på jobbet har jag precis landat i soffan. En dusch har jag hunnit med och börjat plocka ihop sakerna inför helgen. Nu är det bara sju timmar kvar innan jag är på jobbet igen. Och morgondagen blir inte så mycket lugnare. Jag jobbar till 16 och vid 18 ska vi fixa banorna inför lördagens tävling. Det lär ju ändå ta en stund, och avslutningsvis ska det kvällsfodras.. Så har jag tur är jag hemma vid 8. Jaja, go hard or go home! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0