Världens största nallebjörn

Älskade jasper, han sköter sig så bra ❤️ idag var det egentligen så lätt, men det grämer mig att jag hela tiden hakar upp mig på småsaker.. Hallå, han är sex är gammal och riden sedan han var fyra! Får inte glömma det, för med det i tanken gör han verkligen allt han kan och lite till! 
Egentligen kändes det som sagt bra idag, men så hakar jag upp mig och är ändå besviken över att jag tycker att jag inte kan lösa problemen. Måste bara rycka upp mig, en gång för alla. 
Är ändå så himla glad att jag har honom ❤️ och alla runt omkring! Att jag har världens bäst jobb och kollegor, fantastiska vänner och föräldrar som ställer upp i alla lägen! Ska lära mig att uppskatta det, promise. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0