Full rulle deluxe!

Jag gick hemifrån 05.15 imorse och landade hemma för fem minuter sen.. 
Jag hann med att jobba två timmar imorse innan jag red lektion på jasper för Annie. Jasper var riktigt bra idag och jag red faktiskt bra också! 
Dundrade sen ut till Kersö för att göra iordning Helge inför kvällens tävling. Emma och Helge gjorde bra ifrån sig, inga riktiga missar men det finns ju alltid saker man kan göra ännu bättre. Det räckte till nästan 68% och en andraplacering! Så det blev en ganska sen kväll ändå, trots att hon startade redan vid fyra.. Vid tolv var vi tillbaka i stallet och jag kom som sagt precis hem till Hässelby! 
Imorgon blir det dock ingen tävling för Helges del. De hade som sagt starttid 21.30 och det känns inte riktigt humant att starta så sent.. Så på gott och på ont så blir det inget imorgon. Skönt med tanke på att jag ska tävla på söndag men tråkigt eftersom jag ju gillar att vara på tävling med dem! 
Jasper ska jag hur som helst rida imorgon på dagen, och sen såklart fixa allt med honom.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0