Söndagsjobb och uteritt

Maggio på stadion igår var legendariskt bra! Och bästa av allt att Håkan var där också, kan liksom inte bli bättre!
När klockan ringde imorse var det dock inte lika kul. Kände bara att det inte kunde vara möjligt att jag redan skulle upp.. Men så var fallet och det var bara tvinga sig upp. Väl på jobbet kändes allt lite lättare.
Therese och jag jobbade på hela förmiddagen och var klara med stallet innan vi tog rast.
På lunchrasten red jag och pellen ut en sväng med jasper och jennies häst Macho. Hästarna var supersnälla men vi skrittade och travade bara eftersom det var första gången Macho var ute i skogen hos oss.
Väl hemma igen fortsatte arbetsdagen och fem minuter innan vi slutade var alla hästar inne och hade fått kvällsmat.

Imorgon är första lektionsdagen och det ska bli skönt att komma in i alla rutiner på riktigt nu. Jag jobbar ju som vanligt 7.30-21.30 med lektioner hela kvällen!

Jasper och Macho gillar varandra iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0