Lite jobb en ledig söndag

Jasper fick gå ett pass mitt på dagen. Han var ganska pigg redan från start, och det är ju helt klart positivt! Dock kommer vi ju till det att jag vill ha honom lite mer eftergiven och ärligare på tygeln. Men det här får ta den tid det tar. Efter 40 minuter så kunde vi faktiskt ägna fem minuter åt skritt-trav övergångar som gjorde att han kom ihop sig och blev rund i formen med bakbenen under sig. De fem minutrarna kommer jag kunna leva på ett tag! 

Hade en lektion och lite tdb-instruktioner med ponnykidsen innan jag begav mig till gymmet! Ja, ni läste rätt jag var på gymmet! Sprang sex kilometer och sen körde jag lite benstyrka. Ska verkligen göra ett tappert försök att börja träna igen, vi får väl se hur bra det går ;) 

Imorgon väntar en lång dag. Har stall 7.30-16 och sen lektioner 16-21 och därefter fodring. Det gör mig inte så mycket faktiskt med en så lång dag. Jag jobbar egentligen hellre så och har kortare dagar i övrigt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0