Vila och rea

Jasper fick en välförtjänt vilodag igår och vi passade på att åka till hogsta för att kika på rean. Fanns inte jättemycket på rean, men jag kom ändå därifrån med ett ofodrat regntäcke och ett par benskydd till jasper.
I förmiddags åkte jag och mamma till lyckås som också hade rea. Betydligt bättre där! Jasper fick tre par boots och ett bett och jag fick med mig en tröja.
Väl i stallet så fick jag lite brådis då jag blev lite sen dit. Men gulliga Sanne, Märtha och Clara gick en promenad med jasper medan jag hade lektion för ollie, och därefter longerade jag jasper en kort sväng. Han såg väldigt fin och fräsch ut på lina.

Imorgon ska jag döma märke på morgonen och sen ska jag träna jasper med annies hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0