24/12 2010

Julafton var det idag ja!
Började dagen med att åka upp till stallet i vällingby och rida på världens finaste lilla Joy! För er som inte vet så mycket så kan ni läsa några rader om henne här! :)
Vi red iaf kadriljen. Joy blir ju 21 år i april, men still going strong! Hon är verkligen världens goaste!

Världens underbaraste lilla ponny! Mamma fotade lite, så bilder komemr när jag hittar kameran.. :P

Sen åkte jag hem och bytte om och åkte till Hogsta för att rida på lille Dampet. Mockade och fixade iordning åt honom först, och sen gjorde jag iordning och red. hade tänkt rida ut, men kom på att min graman låg kvar hemma i stallet... Så vi gick en sväng ute först och sen red jag 20 minuter i ridhuset. Dampet blev ganska fin mot slutet! Gjorde iordning honom efteråt och åkte hemåt.



Dampet fick vara lite julfin med röda lindor och rött schabrak!
Schabrak: rött med blå och vit kant från three horses
Lindor: röda från sjöhagen
ländtäcke: ljusblått från horze
boots: svarta Showmaster från Hööks


Dampet är påklädd och redo för att sova :)

Imorgon jobbar jag 7.30-17. Men jag rider Dandy någon gång på dagen så blir jag inte jättesen iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0