Frågor och svar

Anonym om Tävling Täby Rs 27/2 2011:
Grattis :) Hur gör du för att uppskatta ridnigen så mycket som du gör? Man märker det på dig! :D kram!


Svar: Tack! Ja, jag vet inte riktigt... Jag har fått lära mig att inte ta hästarna och ridningen för givet helt enkelt. I och med Dandys alla skador så har jag fått lära mig att uppskatta min häst varje dag, för man vet aldrig om hästen är frisk nästa dag. (Skrev ett inlägg om allt det där HÄR) Dessutom är det hästarna jag brinner för, vilket gör att man uppskattar allt så mycket mer! :)



Anonym om 23/4 2011:
får man skicka in idolbilder till dig? :)

Svar: Haha Feel free ERKAN!! :D Men nu förväntar jag mig att det ligger en idolbild i mejlen imorgon! :D



Emma om I varje hästtjejs mobil?:
Snubblade in på din blogg nu för första gången och måste bara fråga:
Visst har du köpt din fina Dandy i Alfta, Hälsingland? :)

Svar: Min fina Dandy är köpt av Johanna i Haninge, men jag vet att han har stått där uppe någonstans innan Johanna köpte honom. Tror han stod i typ Boden. Vet inte om det ligger där..? haha :P



Helena om Effektivitet var ordet!:
Det jag inte fattar är att du hinner blogga också! Haha jag kan vara ganska effektiv vissa dagar men då hinner jag verkligen inte sätta på datorn, för då fastnar man där... ;)

Svar: Helt ärligt så förstår jag inte det heller..! Men eftersom jag kollar mycket annat på internet i mobilen under dagarna så finns det inte så mycket att kolla på när man väl kommer hem och sätter sig vid datorn. Dessutom anser jag att bloggandet är en "viktig del" i min och Dandys utveckling, eftersom det här framförallt är en träningsdagbok :)




Emma och Ludde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0